روزم(روز دانشجو)مبارک و گرامی باد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 1319
:: بازدید سال : 2192
:: بازدید کلی : 621669

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
روزم(روز دانشجو)مبارک و گرامی باد
یک شنبه 16 آذر 1393 ساعت 9:44 | بازدید : 1114 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام بر دوستان گل منگولی.....دوستان عزیز روزم ک مبارک...بعضی ها هم این افتخار رو دارن ک روز من و روز اونا یکی باشه پس ب اونا 2 تا تبریک میگم یکی بخاطر روز دانشجو و دومی برا این ک روزشون با روز من یکیه....برید حالشو ببریدو واسه بچه محلاتون تعریف کنید......دوستان مطلب زیر از خبرگزاری دانشحو گرفته شده ک بالای خود متن توضیحات لازم توسط خود سایت داده شده....

 

تعدادي از چهره‌هاي سياسي و فرهنگي كشور كه در بيست‌و‌يكمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها حضور يافتند در بازديد از غرفه خبرگزاري دانشجو، جمله "دانشجو يعني..." را تكميل كردند که خبرگزاری دانشجو قصد دارد به مناسبت روز دانشجو آن را منتشر کند. متن این دست‌نوشته‌ها را به همراه تصاویرشان در زیر ملاحظه می‌کنید.

 

مجتبي رحماندوست؛ نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي:

دانشجو يعني تراكم خواسته هاي به حقّ ملّت و مظهر تلاش علمي و پژوهشي در عين حال تجلّي اعتراض به آنچه نبايد باشد. من از دانشگاه هاي غير سياسي كشور خودمان بسيار شگفت زده ام. اين گونه دانشجوياني كه بسيار ملايم و نرم از كنار ناهنجاري هاي جامعه مسئولان مي گذرند و حتّي زبان به اعتراض نمي گشايند به چه دردي مي خورند؟ لطفاً از دوران دانشجويي خودم نپرسيد كه از مصاديق حرف و نظريه خودم نبوده ام. شما حرف را ببينيد و نقد كنيد نه بنده قاصر و مقصر را.

 

 

 

كيومرث هاشمي:

دانشجو يعني پرسشگر، و بايستي به اين نوع نگاه احترام گذاشت. پرسشگري باعث رشد جامعه مي شود و مديران ورزش كشور بايستي از نوع نگاه اينچنيني استقبال نمايند. بنده همواره اين نوع نگاه را يك فرصت تلقي نموده ام و به آن احترام مي گذارم. براي همه شما آرزوي موفقيت و سلامتي دارم.

 

 

 

جواد منصوري:

دانشجو يعني كسي كه با تمام وجود خود را آماده مي كند تا براي مردمش و دينش بسوزد و بسازد. دانشجو يعني كسي كه حداكثر بهره گيري را براي مقابله با دشمن در درازمدّت مي كند. دانشجو يعني كسي كه خود را براي يك عمر زندگي باتقوا و پاكدامني تربيت مي كند. دانشجو يعني كسي كه خود را امانت دار همه كساني مي داند كه براي زحمت كشيده و مي كشند.

 

 

 

محمدحسين قديري ابيانه:

دانشجو يعني بخشي از "راه حل" و نه بخشي از "صورت مسئله". دانشجويي كه خود را بخشي از صورت مسئله بداند منتظر است كه به او امكانات بدهند و برايش شغل ايجاد كنند تا او به سر كار برود. چنين دانشجويي بجاي تلاش براي كسب علم به دنبال پاس كردن امتحانات است. امّا دانشجويي كه خود را بخشي از راه حل بداند، خوب درس مي خواند، به دنبال ايجاد اشتغال و نه پيداكردن كار است، نه فقط براي خود بلكه براي سايرين نيز.

چنين دانشجويي به دنبال كمك به حلّ مشكلات كشور است و شخصيتي تأثيرگزار خواهد داشت. احساس خودكم بيني نسبت به غربي ها نمي كند و بازي سياست بازان را نمي خورد.

 

 

 

 

دكتر عليرضا جزيني؛ قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

دانشجو يعني عشق

بنده توفيق تلمذ و تدريس را داشته و دارم لذا به اين فرايند عشق ورزيده ام. لذا وقتي گزارش وابستگي برخي دانشجويان را ملاحظه مي كنم بايد بگويم كه عشق در حال سوختن است.

لذا ما بر اين باوريم كه با آموزش هاي پيشگيرانه بايد عشق را محفوظ داشت و به آن افتخار كرد.

لذا وابستگي به مواد مخدر را با مباني پيشگيرانه دنبال كرد.

 

 

سرتيپ خلبان بيرانوند:

رسالت دانشجو در كشور جمهوري اسلامي، ايجاد زمينه ها و بسترهايي است كه مسئولين كشور را به اعتمادي برساند تا در پيشرفت كشور چشم به منابع خارجي نداشته باشد و با استعدادي كه در طول تاريخ از جوان ايراني وجود داشته اين اعتماد افزون شده و بنده اعتقاد دارم اين كشور عزيز مي تواند ام القراي كشورهاي اسلامي در زمينه توليد دانش باشد. دانشجوي شيعه بايد تيزبين، آينده نگر، پرتلاش، خستگي ناپذير باشد و اميد است كه اين خبرگزاري در اين زمينه بتواند بهترين الگوي دانشجوي مسلمان را به دنيا عرضه نمايد.

 

 

 

 سيّدجواد قوام شهيدي؛ دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از كشور:

در بازديد از نمايشگاه طيّ روز جاري غرفه خبرگزاري دانشجو را بسيار فعال و علاقه مند به فعاليت هاي دانشجويي ديدم. آنچه موجب اميد اينجانب است اين است كه دانشجويان عزيز بخصوص در خارج كشور از تمام آموخته هاي خود در جهت ارتقاء سطح كيفي و كمي جامعه خودشان بهره گرفته و دين خود را نسبت به هموطنان ادا نمايند و نماينده مفيدي باشند از كشور در ميان ملّت هاي ديگر و موجبات سربلندي و افتخار جمهوري اسلامي ايران در پهنه جهاني باشند كما اينكه هرازچندگاهي اخباري شوك آور از افتخارات و قرارگرفتن ايرانيان در عرصه هاي علمي، اقتصادي و اجتماعي مي شنويم كه بسيار موجب غرور و سرافرازي مردم ايران مي گردد.

 

 

اشرف بروجردي:

دوست عزيزي كه از من خواسته تا درباره اين سؤال كه دانشجو يعني چه پاسخ بگويم، اين را خواهم گفت: دانشجو يعني آن كسي كه داشته هايش را در حقيقت و واقعيت جامعه جستجو مي كند، دانشجو يعني آن كسي كه به انديشه واقعي مي خواهد برسد و هر پاسخي او را قانع نمي كند. دانشجو يعني آن كسي كه انديشه را به متن جامعه مي برد تا جامعه را متحول نمايد. پيروز و موفق باشيد.

 

 

 

 

 

سيّد شريف حسيني؛ نماينده مردم اهواز، حمیدیه و بخش باوی:

دانشجو يعني پرسشگر و اين از شاخصه هاي خبرگزاري دانشجو مي باشد. صداقت همراه هميشگي تان باشد.

 

 

 

احمد سالك:

بر اساس مجموعه ارزش هاي ديني و اخلاقي و حضور در اردوگاه ولايت حضرت امام خامنه اي مدضله العالي، دانشجويان يعني لشكريان الهي كه با بصيرت و آگاهي و علم هستند.

 

 

 

 

"دكتر محمّدجلال عباسي؛ رئیس موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت كشور:

دانشجو يعني ذهن پژوهشگر و خلاق

 

 

 

 

حسين سبحاني نيا؛ نماينده نيشابور و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي:

دانشجو يعني تلاش و جديّت براي كسب علم و دانش.

 

 

 

ابراهيم انصاريان:

دانشجو تمام شور،عشق، تلاش، ايمان و رفتن به سوي آينده روشن، دانشجو بايد خود را با اعتماد و عمل به اسلام همراه سازد تا بتواند آينده سالمي براي كشور بوجود آورد.

 

 

دكتر ديناروند؛ معاون وزير بهداشت:

براي من كه دانشجو بوده ام مي توانم بگويم بهترين دوران عمرم را در دوره دانشجويي تجربه كرده ام. دانشجو يعني زندگي در جستجوي علم براي بهتر شدن جامعه.

 

 

 

 

 

مهدي تاج:

واژه دانشجو يعني تعليم و تربيت و توسعه فكري. از شما متشكرم.

 

 

 

 

 

عليرضا دبير:

اميدوارم در مكتب اهل بيت(ع) هميشه دانشجو باشيم. ان شاء الله

 

 

حجّت الاسلام بهمن شريف زاده:

دانشجو يعني جوياي دانش و جوياي دانش يعني پرسشگر و بي باك و انقلابي در مطالبه و پرسش و پرسشگر، يعني آزادانديش؛ يعني كسي كه نه خود را سانسور مي كند نه ديگران را، بلكه حرّ و آزاده است در حيات فكري خويش كه اصل حيات آدمي است كه :

اي برادر تو همان انديشه اي            مابقي تو استخوان و ريشه اي

 

 

 

 

 

حجّت الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای شهر تهران:

دانشجو يعني پركار، پرانرژي، آينده ساز، مؤمن و ولايتمدار

 

 

 

عباسعلي كدخدايي؛ عضو حقوقدان شوراي نگهبان:

دانشجو يعني انسان هدف دار، پرتلاش و جستجو گر با رعايت ارزش ها

 

 

 

روح الله سهرابي؛ كارگردان:

دانشجو به نظر بنده يعني مطالبه گر بودن، رصد كردن، افزودن به اطلاعات صحيح و مهمّ خود و دانشجو در يك كلام تلاش براي آگاه و آگاه تر شدن.

 

 

 

 

دكتر سيّداحمد موسوي؛ دبيركلّ جمعيّت هلال احمر:

توفيق بازديد از غرفه دانشجو مايه مباهات و افتخار حقير مي باشد. دانشجو يعني هويت

اطلبوا العلم من المهد الی اللحد. همه ما همواره بايد دانشجو باشيم. يادگيري اساس زندگي ما است و اميدواريم بتوانيم فرهنگ يادگيري و دانشجويي را بسط بدهيم و همواره بياموزيم و آموختن يعني بدست گرفتن چراغ روشنايي فردا. هرچه يادگيري و آموختن بيشتر و عمقي تر يعني نور ما را پرفروغ تر.

 

 

 

حميدرضا حاجي بابايي:

دانشجو يعني يك دنيا شور و شوق و عقلانيت براي دفاع از ارزش هاي نظام.

از اين كه در خبرگزاري دانشجو حضور يافتم بسيار مسرورم.

 

 

 

 

 

رجبعلي خسروآبادي؛ مديركلّ ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران:

دانشجو يعني انسان واقعي و در مسير كمال. چون تفاوت بين انسان و ديگر مخلوقات در توانايي اين كسب دانش و بهره گيري از آن است.

از لطف و عنايت دوستان در خبرگزاري دانشجو براي حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سپاسگزارم. اميدوارم توفيق همراهتان مداوم باشد.

 

 

 

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا:

دانشجو يعني تلاش، يعني جدّ، يعني جهد و كوشش خستگي ناپذير، يعني تضمين آينده مملكت، يعني نخبه پروري.............

تشكر مي كنم از زحمات عزيزانم در خبرگزاري دانشجو، توصيه من به اين ............... رعايت اخلاق حرفه اي در پوشش اخبار همراه نمودن دقّت و سرعت در انتشار اخبار

 

 

 

بهروز نعمتي؛ سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي:

در مورد دانشجو در يك كلام بايد گفت نقّاد

 

 

 

 

حجّت الاسلام سيّد محمّدرضا ميرتاج الديني:

دانشجو يعني طالب علم، دانشجو يعني دنبال حقيقت رفتن و بودن، دانشجو يكي از دو راهي  كه مولي اميرالمؤمنين فرموده اند يا بايد عالم و دانشمند بود و يا بايد متعلم و دانشجو بود. و دانشجويي تا پايان عمر ادامه دارد.

 

 

 

محسن شريف زاده؛ مدير شبكه فرهنگ راديو:

دانشجو يعني كسي كه براي تحصيل علم به صرف مطالعه و بخاطرسپردن مشتي محفوظات بسنده نمي كند، بلكه مي كوشد با توليد علم و تحقيق و جستن، بر داشته هاي جهان علم بيافزايد. چه نيكو است كلام گهربار پيامبر عظيم الشأن(ص) كه فرمود:

زگهواره تا گور دانش بجو.

اميدوارم خبرگزاري دانشجو در تحقق اين معنا و گسترش رويكرد علم آموزي جامعه موفق باشد.

 

 

 

 

احمد دنيامالي؛ عضو شوراي شهر تهران:

دانشجو يعني عزيز مردم و آينده مردم

 

 

 

محمّد رويانيان:

دانش بجوي در هركجا، موفق باشيد دانشجو

 

 

 

دكتر مهدي كوچك زاده؛ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي:

دانشجو در اوج انرژي و احساس، با عدالت طلبي و آزاديخواهي عقل مدارانه از ديگر اقشار جوان تميز داده مي شود. خدا كند دانشجويان ما، قدر و جايگاه و منزلت خويش را بدانند و...

 

 

 

 

حسين شيخ الاسلام:

دانشجو يعني قشر فعّال فكري كه سابقه تاريخي ملّت خود را خوب مي شناسد و بر اساس اين تمدن، فرهنگ مكتب آينده ملت اش را برنامه ريزي مي نمايد.

 

 

 

 

محمّدحسين رجبي دواني؛ محقق و پژوهشگر تاريخ:

دانشجو يعني جوينده حقيقت، جوينده سعادت، جوينده دانشي كه سعادت و رستگاري را به ارمغان آورد. دانشجوي حقيقي در پي جويندگي خود به اهل بيت عصمت و طهارت رهنمون خواهد شد.

 

 

 

علي اكبر محزون؛ مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال كشور:

دانشجو يعني تأسي از مولاي متقيان حضرت علي(ع) كه همواره مدينه العلم بودند و امام باقر عليه السلام كه شكافنده علم.

براي اين خبرگزاري پرتلاش كه به نام مبارك دانشجو مزين گرديده، همواره آرزوي توفيق روزافزون دارم.

 

 

 

 

سردار سيّدصادق ناوندي؛ رئيس سازمان بسيج كارمندان:

دانشجو مظهر سؤال و پرسش است و اگر در مسير درست و منطقي قرار گيرد براي جامعه مي تواند بسيار مفيد و مؤثر باشد و اين روح پرسشگر اوست كه او و جامعه را تعالي مي بخشد و وظيفه خطير و سنگيني بر دوش دانشجوي مؤمن و متدين است تا در اين شرايط حساس بتواند دين خود را به انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري مدظله العالي به منصه ظهور برساند.

 

 

 

مصطفي كواكبيان؛ دبيركلّ حزب مردمسالاري:

دانشجو يعني آموزنده اي كه هيچگاه از مردم و جامعه و مطالبات آنان جدا نيست و در عين حال، بالاترين درجات علمي را طي مي كند.

 

 

 

 

رحمت الله حافظي؛ عضو شوراي شهر تهران:

فردي علاقه مند به پيشرفت و تعالي كشور، بدون ملاحظات حاشيه اي، خستگي ناپذير و بدون توقع، نهايتاً اميد آينده كشور.

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: روز دانشجو،خبرگزاری دانشجو،روزم مبارک،تبریک،گرامی،بچه محل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: